Wielkast Sierlijst
-
- Peugeot Liefhebber
- Contacteer:
Wielkast Sierlijst
Beste Forum Leden,
Ik ben sinds een aantal jaar in het bezit van een Peugeot 208 XY uit 2013, kleur zwart. Nu is er afgelopen week iemand tegen mij aan gereden. Gevolg wat parkeer schade. Maar helaas heeft deze persoon niet even een briefje achtergelaten... op wat krassen na op mijn bumper valt de schade opzicht verder mee. Hoewel, ik nu wel met een probleempje zit. Op de wielkast zit een sierlijst hiervan is een bevestiging drukker of hoe je het ook noemt afgebroken en ben nu op zoek naar zo een onderdeel. Bij de Peugeot dealer wel al soort van iets gezien maar dat was het net niet (sluit niet goed aan) Men zegt dat men dit niet apart kan bestellen en dat ik nu of iets anders moet verzinnen of dan maar een nieuwe sierlijst moet kopen (a € 135)...
Mijn vraag is nu wie o wie kan mij misschien helpen?
Het gaat dus hier om foto2 waar ik naar opzoek ben (maar dan een hele) van deze is nu dus de bovenkant af (soort van ring)
Ik ben sinds een aantal jaar in het bezit van een Peugeot 208 XY uit 2013, kleur zwart. Nu is er afgelopen week iemand tegen mij aan gereden. Gevolg wat parkeer schade. Maar helaas heeft deze persoon niet even een briefje achtergelaten... op wat krassen na op mijn bumper valt de schade opzicht verder mee. Hoewel, ik nu wel met een probleempje zit. Op de wielkast zit een sierlijst hiervan is een bevestiging drukker of hoe je het ook noemt afgebroken en ben nu op zoek naar zo een onderdeel. Bij de Peugeot dealer wel al soort van iets gezien maar dat was het net niet (sluit niet goed aan) Men zegt dat men dit niet apart kan bestellen en dat ik nu of iets anders moet verzinnen of dan maar een nieuwe sierlijst moet kopen (a € 135)...
Mijn vraag is nu wie o wie kan mij misschien helpen?
Het gaat dus hier om foto2 waar ik naar opzoek ben (maar dan een hele) van deze is nu dus de bovenkant af (soort van ring)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Peugeot 208, XY 1.6 THP 155PK, 3-Deurs, Noir Perla Nera, Dynavin Multimedia
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 265 keren
- Like! Gekregen: 445 keren
Re: Wielkast Sierlijst
vlgs Peugeot worden er inderdaad geen losse clips aangeboden:
Bij de beschrijving van de lijst wordt ook specifiek aangeven : "supply with clips"
Nu weet ik uit betrouwbare bron dat bij Arthur onlangs een nieuwe kuiplijst op zijn 208GTI is gezet.
Mogelijk is er 1 clip op de oude lijst beschikbaar die je kunt gebruiken .... stuur m een PM
Andere optie om even bij een schadeherstelbedrijf binnen te wandelen, Die hebben meest bakken vol met allerlei clips van alle merken liggen waarvan er misschien 1 identiek of voor jou functioneel is.
Bij de beschrijving van de lijst wordt ook specifiek aangeven : "supply with clips"
Nu weet ik uit betrouwbare bron dat bij Arthur onlangs een nieuwe kuiplijst op zijn 208GTI is gezet.
Mogelijk is er 1 clip op de oude lijst beschikbaar die je kunt gebruiken .... stuur m een PM
Andere optie om even bij een schadeherstelbedrijf binnen te wandelen, Die hebben meest bakken vol met allerlei clips van alle merken liggen waarvan er misschien 1 identiek of voor jou functioneel is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
- 1983jeroen
- Peugeot Freak
- Like! Gekregen: 1 keer
Is die afgebroken clip niet te lijmen?
Heb een tijdje terug een stootstrip van onze bedrijfsbus er af gereden tegen een paaltje.
Ook diverse bevestigingspunten afgebroken.
Alles nog kunnen vinden op de grond en met secondelijm weer aan elkaar gezet en daarna met een lijmpistool nog verstevigd. Zag er aan de achterkant niet uit, maar eenmaal gemonteerd zie je daar niets meer van.
Heb een tijdje terug een stootstrip van onze bedrijfsbus er af gereden tegen een paaltje.
Ook diverse bevestigingspunten afgebroken.
Alles nog kunnen vinden op de grond en met secondelijm weer aan elkaar gezet en daarna met een lijmpistool nog verstevigd. Zag er aan de achterkant niet uit, maar eenmaal gemonteerd zie je daar niets meer van.
Ex 106, 206SW, 207SW en 308 II rijder.
Nu Skoda Octavia 3
Nu Skoda Octavia 3
-
- Peugeot Liefhebber
- Contacteer:
Hi rick
Dank voor je reactie, heb al diverse sloop zaken gehad maar niemand die wat heeft...
Maar inmiddels met de dealer en met Peugeot service desk een deal gesloten en een nieuwe set besteld voor een leuk prijsje
Dank voor je reactie, heb al diverse sloop zaken gehad maar niemand die wat heeft...
Maar inmiddels met de dealer en met Peugeot service desk een deal gesloten en een nieuwe set besteld voor een leuk prijsje
-
- Peugeot Liefhebber
- Contacteer:
Hi 1983jeroen
Helaas lijmen gaat niet... maar er is al een oplossing
Mike
Helaas lijmen gaat niet... maar er is al een oplossing
Mike
-
- Peugeot Liefhebber
- Contacteer:
Hier kan een slotje op/afgesloten worden, dit is inmiddels opgelost..
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
- Like! Gegeven!: 133 keren
- Like! Gekregen: 322 keren
Fijn dat het opgelost is.
Slotjes doen we niet aan.
Slotjes doen we niet aan.
Prive: 308 SW HYbrid GT-Pack Business 225 PK (Blanc Nacré, Trekhaakpakket, Blauw Leder, Focal, Handsfree kofferklep, 7,4KW OBC, Portland velgen)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 265 keren
- Like! Gekregen: 445 keren
slotjes doen we niet aan, maar we zouden wel fijn vinden om te vernemen HOE eea nu is opgelost
Ook na ruim 1jr verder
Ook na ruim 1jr verder
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011