Discussie over voorstellen, inclusief de aanleiding
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
- Like! Gegeven!: 139 keren
- Like! Gekregen: 331 keren
Re: Discussie over voorstellen, inclusief de aanleiding
Vwb het tijdstip wil ik graag benadrukken dat ik mijzelf
voor werk nogal eens op andere delen van de wereld bevind waar een tijdsverschil is. 01.15 in Nederland in de nacht kan daar rustig 18.15 overdag zijn
PS. Ik heb je een PM gestuurd.
voor werk nogal eens op andere delen van de wereld bevind waar een tijdsverschil is. 01.15 in Nederland in de nacht kan daar rustig 18.15 overdag zijn
PS. Ik heb je een PM gestuurd.
Prive: 308 SW HYbrid GT-Pack Business 225 PK (Blanc Nacré, Trekhaakpakket, Blauw Leder, Focal, Handsfree kofferklep, 7,4KW OBC, Portland velgen)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
- The Sarge
- Peugeot Die-Hard
Ik laat verdere reactie achterwege. Er is genoeg via PM over gesproken lijkt me.
Wel wil ik, net als Niels toevoegen, dat het tijdstip 01:05 ook niet mijn voorkeur heeft. Verre van dat, maar ik meestal niet eerder tijd heb om te reageren vanwege een fulltime baan waarin in bezig ben met het runnen van mijn bedrijf en daarnaast ook een gezin heb.
Ik wens je echt heel veel plezier met je nieuwe auto Theo en dat meen ik oprecht.
Wel wil ik, net als Niels toevoegen, dat het tijdstip 01:05 ook niet mijn voorkeur heeft. Verre van dat, maar ik meestal niet eerder tijd heb om te reageren vanwege een fulltime baan waarin in bezig ben met het runnen van mijn bedrijf en daarnaast ook een gezin heb.
Ik wens je echt heel veel plezier met je nieuwe auto Theo en dat meen ik oprecht.
-
- Peugeot Fanaat
- Like! Gegeven!: 1 keer
- Like! Gekregen: 1 keer
Het zou jullie als moderators sieren om naast hakken op voorstellen ook gewoon een eerste link te geven aan deze nieuwe forum gebruikers. Dat is gewoon een vriendelijker welkom.
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 270 keren
- Like! Gekregen: 455 keren
Die discussie gaan we niet nog een keer voeren.
Ts heeft het zelf al over dat het hier al omschreven is, dus die heeft ie zelf al gevonden.
Mijn reactie was voor Ibo.
Ik kan niet overal linken op een dienblaadje aanrijken.
Ts heeft het zelf al over dat het hier al omschreven is, dus die heeft ie zelf al gevonden.
Mijn reactie was voor Ibo.
Ik kan niet overal linken op een dienblaadje aanrijken.
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
Hey vriend,
Om maar even met dezelfde taal als jou te spreken, Het zou jou als lid sieren, om als je een ander ergens op wijst, ook eens te kijken wanneer je zelf iemand voor het laatst hebt geholpen hier.
Alle gekheid op een stokje: Het voorstellen is nodig, omdat de gevraagde informatie bijdraagt aan het op juiste manier beantwoorden van vragen, zowel nu als in de toekomst. Mijn collega Rick en ik steken veel tijd (én geld) in dit forum, en het enige wat wij terug verwachten is dat iemand zich netjes voorstelt op de daarvoor bestemde plaats. Daarnaast is het gewoon een fatsoensnorm.
Dat vragen wij tegenwoordig (sinds eind 2023) maar liefst 4x voor dat iemand uberhaupt op het forum kan posten. Dit hebben wij express gedaan om berichten zoals bovenstaand te voorkomen.
Bij registratie, bij de voorwaarden waar je op akkoord klikt, in de mail die je vervolgens ontvangt om je account te activeren en vervolgens na activatie in een melding in beeld. 4x dus!
Daarnaast staat het gewoon in de regels welke terug te vinden zijn hier op het forum
Als men na 4x (!) nog steeds denkt goh, dat geldt toch niet voor mij, dan hoeft men van ons ook niet te verwachten dat wij ons als een soort google gaan gedragen in onze vrije tijd. Vraag stellen, antwoord krijgen en nooit meer terugkomen is juist wat we niet willen. Voor de volledigheid Bovengenoemde melding is dus als de 5e(!!) die gebruiker krijgt, We bieden hier een zee aan informatie, houden downloadtopics actueel en we helpen graag, maar dan wel volgens onze regels en voorwaarden. En dat is niet meer dan een klein beetje inspanning om een topic aan te maken.
Ben je het er niet mee eens? Het staat gebruikers vrij een ander platform te zoeken voor hun vragen of problemen, Of zelf een platform te starten, te onderhouden en te betalen, dat kan natuurlijk ook. Of hier helpen en meebetalen. ik stuur graag een tikkie met de jaarkosten.
Voor de rest sluit ik me aan bij Rick.
.
Om maar even met dezelfde taal als jou te spreken, Het zou jou als lid sieren, om als je een ander ergens op wijst, ook eens te kijken wanneer je zelf iemand voor het laatst hebt geholpen hier.
Alle gekheid op een stokje: Het voorstellen is nodig, omdat de gevraagde informatie bijdraagt aan het op juiste manier beantwoorden van vragen, zowel nu als in de toekomst. Mijn collega Rick en ik steken veel tijd (én geld) in dit forum, en het enige wat wij terug verwachten is dat iemand zich netjes voorstelt op de daarvoor bestemde plaats. Daarnaast is het gewoon een fatsoensnorm.
Dat vragen wij tegenwoordig (sinds eind 2023) maar liefst 4x voor dat iemand uberhaupt op het forum kan posten. Dit hebben wij express gedaan om berichten zoals bovenstaand te voorkomen.
Bij registratie, bij de voorwaarden waar je op akkoord klikt, in de mail die je vervolgens ontvangt om je account te activeren en vervolgens na activatie in een melding in beeld. 4x dus!
Daarnaast staat het gewoon in de regels welke terug te vinden zijn hier op het forum
Als men na 4x (!) nog steeds denkt goh, dat geldt toch niet voor mij, dan hoeft men van ons ook niet te verwachten dat wij ons als een soort google gaan gedragen in onze vrije tijd. Vraag stellen, antwoord krijgen en nooit meer terugkomen is juist wat we niet willen. Voor de volledigheid Bovengenoemde melding is dus als de 5e(!!) die gebruiker krijgt, We bieden hier een zee aan informatie, houden downloadtopics actueel en we helpen graag, maar dan wel volgens onze regels en voorwaarden. En dat is niet meer dan een klein beetje inspanning om een topic aan te maken.
Ben je het er niet mee eens? Het staat gebruikers vrij een ander platform te zoeken voor hun vragen of problemen, Of zelf een platform te starten, te onderhouden en te betalen, dat kan natuurlijk ook. Of hier helpen en meebetalen. ik stuur graag een tikkie met de jaarkosten.
Voor de rest sluit ik me aan bij Rick.
.
Prive: 308 SW HYbrid GT-Pack Business 225 PK (Blanc Nacré, Trekhaakpakket, Blauw Leder, Focal, Handsfree kofferklep, 7,4KW OBC, Portland velgen)
-
- Peugeot Freak
- Like! Gegeven!: 2 keren
- Like! Gekregen: 15 keren
Re: Discussie over voorstellen, inclusief lde aanleiding
Dit topic gelezen, ik draai het maar eens om (en zeg er verder niets over, goed bedoeld), als ik een meeting heb (online of op locatie) met mensen die ik nog niet ken (en andersom) wordt er altijd een voorstelrondje gedaan. Nog nooit iemand gehoord die er niet aan mee wilde doen of het negeerde. Gewoon een kwestie van fatsoensnormen, niet meer, niet minder.
107 Daily (2011)
208 Fun (2018) Topstaat
3008 Caravantrekker (2021) met zodanig gebruik (weinig dus)
SAAB (2006) Obsessie 95% van het jaar aan druppellader
Knaus (2023) Caravan
[highlight=yellow]OV (trein/bus) woon-/werk (bespaart onnodige kilometers op de tellers)[/highlight]
208 Fun (2018) Topstaat
Knaus (2023) Caravan
[highlight=yellow]OV (trein/bus) woon-/werk (bespaart onnodige kilometers op de tellers)[/highlight]
-
- Peugeot Fanaat
- Like! Gegeven!: 3 keren
- Like! Gekregen: 14 keren
Is het enige wat ze van je vragen, ze hadden ook een tien euro inschrijfgeld en weet ik het kunnen rekenen ze stoppen er veel tijd en moeite in de site die dit waarschijnlijk nog naast hun gewone baan beheren.
Dus even voorstellen is maar een kleine moeite en geeft gelijk informatie over jezelf en welke auto je hebt en motor type maakt het soms makkelijker.
Dus even voorstellen is maar een kleine moeite en geeft gelijk informatie over jezelf en welke auto je hebt en motor type maakt het soms makkelijker.
- Rick
- Moderator
We steken er met zijn allen veel tijd in, niet alleen Niels en ik, maar ook alle leden die iedereen willen helpen met oplossingen!
Alleen door de input van allen is dit forum zo behulpzaam.
Alleen door de input van allen is dit forum zo behulpzaam.
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
Juist de leden steken er veel tijd in om elkaar te helpen.
Daarnaast Rick en ik, naast het geld, nog wat extra om functionaliteiten werkzaam te houden of te verbeteren.
En idd. Gewoon naast de fulltime baan en het vaderschap van een zoon van 5 weken
Daarnaast Rick en ik, naast het geld, nog wat extra om functionaliteiten werkzaam te houden of te verbeteren.
En idd. Gewoon naast de fulltime baan en het vaderschap van een zoon van 5 weken
-
- Peugeot Freak
- Like! Gegeven!: 2 keren
- Like! Gekregen: 15 keren
Precies dat, een Forum heeft geen bestaansrecht zonder een vaste groep actieve leden. En het liefst een balans tussen nuttige bijdragen en mooie en/of leuke bijdragen/ervaringen. Dat heeft dit Forum gelukkig (net zoals het SAAB en Caravanforum waar ik ook actief ben). Aan enkel eenmalige passanten heb je niets tot weinig.
107 Daily (2011)
208 Fun (2018) Topstaat
Knaus (2023) Caravan
208 Fun (2018) Topstaat
Knaus (2023) Caravan
- Rick
- Moderator
Passanten moeten vooral lekker google-en en lurken van het forum wat ze interresant vinden.
Willen ze posten omdat dit niet genoeg is dan mag dat , maar dan krijg je met de regeltjes en de even-voorstellen-politie te maken
Willen ze posten omdat dit niet genoeg is dan mag dat , maar dan krijg je met de regeltjes en de even-voorstellen-politie te maken
- Egregius
- Peugeot Liefhebber
- Like! Gegeven!: 7 keren
- Like! Gekregen: 5 keren
- Contacteer:
My 2 cents: Als voorstellen zo cruciaal is dwing je dat af in de forumsoftware. Dan vermijd je sowieso al die discussies en vragen om je voor te stellen.
408 GT PHEV 180 Elixir Red (2024)
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
Je geeft Rijkswaterstaat toch ook niet de schuld als jij te hard rijdt,,” hadden ze de wegen maar wat smaller moeten maken”
Gewoon lezen. Men wordt er tijdens registratie 4x op gewezen.
Gewoon lezen. Men wordt er tijdens registratie 4x op gewezen.