Help! Peugeot 107

Dit is het forum gedeelte voor alle Peugeot 107 modellen.
Plaats reactie
NicoMoes
Peugeot Newbie

Help! Peugeot 107

Bericht door NicoMoes »

Hallo, ben sinds januari eigenaar van een 107 geworden.

Bij aanschaf zijn direct de koppelingsplaten vervangen deze hadden net een 100.000 km gelopen en heb zelf nog een radioscherm in laten bouwen.

Kreeg op gegeven moment vage storingsmeldingen.
Er zijn een aantal lampjes die zachtjes en soms wat feller beginnen de flikkeren.. dit zijn de lampjes ABS, p/s en het handrem lampje... ook wil het gebeuren dat heel zacht het acculampje aan gaat wakkeren en de snelheidsmeter begint gek te doen.

De eerste 3 lampjes die ik vrijwel altijd als ik de storing krijg.. de accu en de snelheidsmeter is niet altijd.

Ook verdwijnt deze weer constant. Het is alleen wanneer rij, zodra ik de auto uit doe, is er niets aan de hand. Herstart ik de auto weer is 9 van de 10 x ook niets meer aan de hand.

Telkens staat de auto bij de garage maar dan komt er geen storing voor en kunnen ze niets zien of opmerken.

Het gekke is ook dat ik soms zo een maand rij en dat het helemaal niet voorkomt.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Massakabels zijn schoongemaakt en opnieuwe aangesloten ook dit mocht niet helpen.

Mvg nico
Rick
Moderator
Like! Gegeven!: 193 keren
Like! Gekregen: 373 keren

Re: Help! Peugeot 107

Bericht door Rick »

Al geprobeerd de originele radio terug te plaatsen en uitproberen of het dan ophoudt?

Ps welkom op het forum
Zou je een even voorstellen topic willen aanmaken?
Bvd
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
Plaats reactie

Terug naar “107”