Rneg radio en Spotify
Rneg radio en Spotify
Wij hebben een Peugeot 3008 uit 2011 met een rneg radio met navigatie en Bluetooth , maar nu willen we graag Spotify kunnen streamen naar deze radio wat is daar de beste manier voor we willen het liefst geen kastje in onze aanstekeraansluiting hebben. Aangezien je met de Bluetooth van deze radio alleen kan bellen wat ik wel vreemd vindt .
Iemand nog tips en ideeën die ook een beetje betaalbaar zijn?
Ik hoop op een reactie terug.
Mvg
Richard
modedit: topic is verplaatst naar juiste rubriek
Iemand nog tips en ideeën die ook een beetje betaalbaar zijn?
Ik hoop op een reactie terug.
Mvg
Richard
modedit: topic is verplaatst naar juiste rubriek
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Peugeot 3008 1.6 VTI ST 2011
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
- Like! Gegeven!: 139 keren
- Like! Gekregen: 331 keren
Re: Rneg radio en Spotify
Als je zon los kastje niet wil, zijn de opties snel op.
Een systeem van 2011 heeft nu ernmaal niet de mogelijkheden die anno 2024 gangbaar zijn. Wellicht heeft iemand anders een ingeving.
Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast
Een systeem van 2011 heeft nu ernmaal niet de mogelijkheden die anno 2024 gangbaar zijn. Wellicht heeft iemand anders een ingeving.
Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast
Prive: 308 SW HYbrid GT-Pack Business 225 PK (Blanc Nacré, Trekhaakpakket, Blauw Leder, Focal, Handsfree kofferklep, 7,4KW OBC, Portland velgen)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 270 keren
- Like! Gekregen: 455 keren
RNEG van 2011 heeft geen USB in de armsteun, alleen 2 tulp stekkers in het dashboardkastje.
Op de AUX aansluiting achterop de radio kun je wel iets van een USB-box oid aansluiten
Op de AUX aansluiting achterop de radio kun je wel iets van een USB-box oid aansluiten
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
Ik heb wel gelezen dat je een Bluetooth kastje achter je radio kan aansluiten maar dan moet je softwarematig je radio inlaten zetten dat die hem herkend als cd wisselaar. Iemand daar enig ervaring mee? En is dit prijzig?
-
- Peugeot Fanaat
- Like! Gegeven!: 3 keren
- Like! Gekregen: 14 keren
Zat erbij mij ook niet tussen die heb ik er zelf tussen gezet, zat alleen een tulp aansluiting kabel setje en stekker met usb en tulp koste 30 euro.
- Gibberish
- Peugeot Fanaat
- Like! Gegeven!: 4 keren
- Like! Gekregen: 1 keer
Gewoon een bluetooth ontvanger aansluiten op de AUX ingang. Elk ander systeem is m.i. onnodig gecompliceerd en kost je een bak geld.
Peugeot 5008 Allure 1.6 e-THP 165 EAT6, Gris Shark
Heeft u een link misschien voor een goede Bluetooth ontvanger via de Aux? En is het geluid dan wel goed als die via de aux gaat?
- Gibberish
- Peugeot Fanaat
- Like! Gegeven!: 4 keren
- Like! Gekregen: 1 keer
Kijk naar eens op Bol o.i.d. Ze zijn in allerlei prijsklasses te koop. Ik zou er een zonder batterij nemen en die op de 12V plug in de auto aansluiten.
Ik had destijds de onderstaande combinatie.
De splitter met daarin de BT receiver lag in het vak tussen de voorstoelen, daar waar ook de AUX aansluiting zit.
Ik had destijds de onderstaande combinatie.
De splitter met daarin de BT receiver lag in het vak tussen de voorstoelen, daar waar ook de AUX aansluiting zit.
Peugeot 5008 Allure 1.6 e-THP 165 EAT6, Gris Shark
-
- Peugeot Freak
- Like! Gekregen: 30 keren
Ik heb persoonlijk deze ingebouwd.
https://landreiziger.nl/product/ampire- ... -5mm-jack/
Dan heb je alleen nog een verloop nodig van vrouwelijke 3.5mm jack naar rood/wit tulp mannelijk nodig.
https://www.allekabels.nl/jack-naar-tul ... gKEjvD_BwE
Deze bijvoorbeeld-^
Die Bluetooth kast heeft wel aansluiting op een spanning nodig. Dus dat vereist wat knutselen. Maar is goed te doen.
https://landreiziger.nl/product/ampire- ... -5mm-jack/
Dan heb je alleen nog een verloop nodig van vrouwelijke 3.5mm jack naar rood/wit tulp mannelijk nodig.
https://www.allekabels.nl/jack-naar-tul ... gKEjvD_BwE
Deze bijvoorbeeld-^
Die Bluetooth kast heeft wel aansluiting op een spanning nodig. Dus dat vereist wat knutselen. Maar is goed te doen.
307 SW Premium 2007 Gris Fer 1.6 16V - 311k km and counting!
Voor alle radio/navigatie/telefoon problemen of updates kun je bij mij terecht!
Voor alle radio/navigatie/telefoon problemen of updates kun je bij mij terecht!
Wel jammer dat er geen makkelijkere oplossing voor is om het werkend te krijgen. Ik ben niet zo’n techneut namelijk haha
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 270 keren
- Like! Gekregen: 455 keren
Inruilen? Heel makkelijk
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011