uitval van radio en geluid
-
- Peugeot Newbie
- Like! Gekregen: 1 keer
uitval van radio en geluid
Eerder heb ik een topic aangemaakt dat de navigatie en de wifi compleet weg waren. Dit zou onderzocht worden door Peugeot. De vin is niet vervangen, maar die heeft een reset gehad. Na 2 dagen zat ik in een telefoongesprek en tijdens dat gesprek viel de verbinding weg en begon het geluid van de radio te vervormen. De telefoon was via apple caprplay verbonden en niet via bluetooth, maar kon daarna geen verbinding meer maken met het systeem. IK heb de telefoon ook daarna opnieuw opgestart, maar ook daarna niet opnieuw kunnen verbinden. Ook viel de verbinding 4G op het mediasysteem weg. Zou het probleem ook in het mediasysteem kunnen liggen? iemand bekend met dit fenomeen, want de garage tast een beetje in het duister. Zij gaan input vragen bij Peugeot.
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
- Like! Gegeven!: 139 keren
- Like! Gekregen: 331 keren
Re: uitval van radio en geluid
Gebruik de zoekfunctie eens. 2 soortgelijke gevallen al belend (waarvan 1 opgelsot en 1 komende week de oplossing krijgt)
Prive: 308 SW HYbrid GT-Pack Business 225 PK (Blanc Nacré, Trekhaakpakket, Blauw Leder, Focal, Handsfree kofferklep, 7,4KW OBC, Portland velgen)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK Gris Artense
In bestelling: 408 HYbrid GT 180 PK (Blue Obsession, 7,4KW OBC)
-
- Peugeot Newbie
- Like! Gekregen: 1 keer
Re: uitval van radio en geluid
Ik las het net verder op. Zelf had ik ook al aangegeven om de vin op het dak te vervangen, maar dat hebben ze nog niet gedaan. Deze week wordt ik hierover teruggebeld wat er vanuit Peugeot over gezegd wordt. Zal hen aangeven wat er in dit forum staat. Bedankt voor de input.