Bizarre ervaring inderdaad. Onze E208 scoort als 3 klassen groter qua stabiliteit en 'solid planted' gevoel. Ook het zwart van het dak (Rouge Elixir met glas + zwart dak) is keurig gedaan. Zou er inderdaad even werk van maken, en niet te lang mee wachten.Gotten.013 schreef: ↑31 jul 2024, 19:23 Goedeavond,
Goed om te lezen dat jou 208 zo goed bevalt.
Helaas moet ik toch een andere kant van het model vertellen.
Ik heb de mijne 3 weken geleden opgehaald en al meerdere keren bij de garage gestaan en ben nog lang niet klaar vrees ik.
Bij mij lag binnen de eerste week 400km de pakking van de inlaat eruit omdat de inlaat niet vast gezet was in de fabriek ooke kan gebeuren zeg je dan.
Maar vanaf het begin rijd de auto al niet goed rechtdoor dit is vooral bij gas geven en gas los boven de 100 tot op de hoogte dat boven de 170 de auto echt forceert dat deze van rijbaan wisselt wat weer een vervelend gezicht en ervaring geeft.
Ik heb de prachtige nieuwe kleur geel met zwart dak ook daar is niets goeds aan veel veul onder de lak en slechte snijranden van het dak.
Dit tot het niveau dat ik een schade expert erbij ga betrekken omdat ik het gevoel heb dat de auto schade heeft gehad voor leveren.
Ik heb meerdere nieuwe auto's gehad maar nog nooit iets zo slecht als deze 208.
En laten we net van deze er 2 besteld hebben omdat ze zo mooi waren.
Heb je de leverende dealer ermee geconfronteerd?